Solen är här! ♥

Det är helt underbart väder ute. Men jag är lite tveksam om hur bart man kan klä sig. Är det för kallt med short men för varmt med byxor? I dont no. Hmm, maybe leggins?
(Ilandsproblem)

För tillfället är jag helt alone hemma. Tråkigt. Jag är nog den mest sällskapssjuka människa jag vet om. Om man inte ens kan somna själv vid 15 års ålder är det fan ngt fel? Okej, lite skämt osidå men ändå...

Nej, nu ska jag byta om och vandra ner till bästis Madde ♥ Har inte träfat henne på hela helgen! Sjukt! Och ikväll är det träningstajm. Det känns som det gått en evighet sen jag tränade fotboll sist. Även om det var i torsdags.. Skumt.


BTW: Måste slänga iväg en avundsjuk hälsning till Nora (bild) och Tove som är i Rom!!! AVIS!! MEn hoppas ni har det underbart! ♥  Bilden är från när NOra skulle på hemliga resan. Jag stod för stylingen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0