Update... ♥

Tjosantrosan. Jag tänkte bara slänga upp en kort update om dagen innan jag ska ut och köra lite moppe. :D Efter att jag skrivit förra inlägget gick jag ut och satte mig i bikini i solen och började med lite manikyr. :) Först la jag ett lack, men jag tyckte inte om det så jag tog bort det och la ett genomskinligt lack bara. Sedan satt jag och stekte  lite och lyssnade på musik.

Därefter tittade jag på matchen mellan Spanien och Schweiz. Och mot alla odds vann Schweiz över Spanien med 1-0. Sjukt otippat. Spanien är ju favorit och tippad som vinnare i VM! Men det är alltid kul med lite dramatik! :)

NU ska jag öva på att skjutsa på mopped. Pappa får vara testkanin. Usch.. Tänk om jag vurpar och han skadar sig?

Önska oss lycka till! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0