Back to reality...*

Hejhopp! Jag och Sis kom hem från träningen för ett tag sedan. Duschen väntar och det ska bli otroligt gött att tvätta sig. Fast jag orkar inte lägga i ngnt värmeskydd så imorgon på praon får det bli en helt vanlig hästsvans & kanske ngn liten fläta i luggen? Jag orkar inte platta det...:P Plus att jag tycker håret känns renare längre ifall jag inte plattat det..?

Aja. Imorgon är det onsdag och veckan närmar sig sitt slut. ångest, ångest & åter ångest. Nästa vecka börjar nämligen skolan igen..& ni förstår vad jag menar med ångest?

Men om jag ska orka att i över huvudtaget kravla mig ur sängen i morgonbitti så måste jag springa och duscha nu så att jag kommer i säng! Som ni märker hinns det inte med några morgoninlägg nu när jag måste upp lite tidigare än när jag bodde i stan i sis lägenheten. Nu måste jag ta en buss som går en och en halv timma innan jag börjar... Blä!

Men vackra drömmar till er alla! Puss..! <3


Sis och jag på Madonnas konsert i somras...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0