Dagens!

Heej. Jag vill bara framföra en sak: detta vädret suger pisserumpa apeballong alltså! Jag skulle inte bli förvånad ifall självmordsstatestiken höjs under dessa dagar..

Men om vi bortser från vädret rullar livet på ganska bra. Jag fick MGV- på mitt repotage om praon och 27.5/30 på mitt matteprov, vilket förvänade mig sjukt mycket.. Men sådana överraskningar är alltid kul! :)
Imorgon har vi musik prov och jag har inte tränat alls. NOT GOOD! Men det ska nog gå vägen. Hoppas vi... :P

Nästa vecka och veckan där på kommer bli kaotiska. Vi kommer ha tre prov som jag vet om. Två engelska prov och ett i samhälsskunskap.  Men om jag känner mina lärare rätt kommer det bli fler än så. Varför kommer alla prov precis innan lov? Aja. Om jag tar en sak i taget går det nog bra. Jag hade kunnat sitta här länge till och skriva men min träning börjar om en halvtimma och jag ska gå ner så nu måste jag skynda mig!

Pussar & Kärlek!


Blus från Lindex

Kjol i skinnimitation från Monki

Signe från mammas muff.. ;) Haha


Kommentarer
Postat av: Christianfatima

I like your website alot...its lots of fun...

2011-04-06 @ 14:50:37
URL: http://christianfatima.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0