DAGENS

Hola solla mesabolla! ..Ehm, eller vi glömmer det där... :P

Igår sov jag hos siss i stan. Vi tog en härlig kvällspromenix i slottsskogen, mycket mysigt förutom att jag halkade och slog i knät..Såhär lät det dock när siss skulle förklara lite senare för mamma vad som hänt; Signe gjorde ett kineshopp och sedan landade hon som en dubbad riddare på ena knät... Haha. Ibland undrar jag vart hon får sina utryck ifrån. ;)

Idag var det bra på praon. Igår var det därimot KAOS! Det var hur mkt folk som helst och jag kunde inte käka lunch förräns klockan 14.00. Och jag äter frukost klockan 07.00 på morgonen. Så ni förstår att jag var helt färdig. I slutet skakade mina händer typ när jag plockade disk... :P
Skönt att det var helt lagom med folk idag. Men det är tråkigt att det är sista dagen imorgon. Det känns riktigt konstigt att lämna stället faktiskt! :) Och jag ser inte direkt emot att komma tillbaka till skolan... Jag och Madde försökte plugga ikväll och det gick la sådär.. Men imorgon kör vi gärnet!
Vi kommer behöva plugga varje dag fram tills nästa fredag då vårat arbete ska vara inlämnat.. Och på onsdag har vi matteprov. Blää på det!
Jag kommer inte ihåg några formler alls så jag måste plugga massa matte också. Hur fan ska jag hinna allt är frågan? Svaret: I do not fucking know!

Aja allt löser väl sig.. här kommer iallafall en jäkligt trött dagens.. :)

Underbar tröja: Syrrans pojkväns... Sorry Johan..
Halsband: Present från sis, köpt i Berlin.

En bättre bild på mitt halsband.. :) Tack my love!(jag är inte troende alls.. Så icketroende man kan bli faktiskt. Tycker kors är en snygg detalj bara..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0