Helgen som försvann..

Japp, nu är det måndag igen och jag frågar: Vart tog helgen vägen?
Svar: Den försvann... Men det kändes kanske så pga att jag har haft så kul! I lördags spelade jag först match, den gick bra och vi var mycket bättre än motståndarna. Men orättvist som livet är vann dem med 2-1. 

På kvällen åkte jag och Nora (trötta och utpumpade på energi) på födelsedagsfest hos två kompisar. När klockan slog tre vandrade jag och Nora hemåt i mörkret med varsin bärbar ljusslinga från IKEA.. Detta var en panik-lösning i brist på reflexer.. (När man bor ute på landet så som vi gör är det ett  måste  med  reflexer! Men tack Anna & Antonia för en superlyckad kväll! :D

Söndag: Vaknar upp jävligt trött, går ut på en promenad med Nora.. Funderar lite över livet. Haha. Fösöker plugga men förstår ingenting och snart kommer sammanbrottet, vilket jag alltid får när jag pluggar inför ex. prov. Haha, men så är det att vara drama queen.. ;) Kvällen vart det poweryoga och det var sjukt jobbigt, men som vanligt överlevde jag.

NU vet ni vad jag hållt hus under helgen. Och att jag inte haft tid att bloggilogga ngt.. ;)
Jag uppdaterar senare med dagens outfit..

Love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0