Jag överlevde!

Kommer ni ihåg mig?

Hela förra veckan pluggade jag varje dag. Det var helt sjukt jag behövde plugga hela tiden varje dag. Och jag kunde inte ens klämma in ngn träningen där emellan. Jag missade alla träningar som var förra veckan. Skolan has taking over my life!! Men det finns inget jag kan göra åt det. Det är bara att göra läxorna, tycka livet är piss, tycka att skolan är bajs, och sedan gå vidare... Men ibland går det inte att tänka att saker går vidare. Ibland hjälper det inte ens att tänka på alla om inte har chans att gå i skolan. 

Detta är mitt schema för förra veckan. Läs och förstå varför jag inte skrev ngt förra veckan!

Onsdag:
  1. Klippa & klistra klart tidningen.
  2. Skriva klart alla artiklar.
  3. Plugga massor med Matte.

Torsdag

  1. Matteprov.
  2. Fixa det sista med tidningen.
  3. Lämna in reportage.
  4. Skriva om skillnaden mellan skolan i Australien och Sverige på engelska.

Fredag

  1. Inlämning av tidning.
  2. Inlämning av engelska läxa (australien vs sverige)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0