I (L) keso

Den person uppfann elr som först gjorde keso, borde få ngt pris. För jäklar vad gott det är! ;) Antingen på knäckisen, på pannkakan, i en skål med kanel på, till salladen.. Det är gott till alla möjliga saker. Tummen upp för keso säger jag!

Annars har jag en allmänt dålig dag. Lite sömn leder till dåligt fokus som leder till dåligt humör m.m. Men nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite. Eller snarare plugga men eftersom jag ligger i soffan blir som en vilopaus! ;) Skönt att vi inte har ngn träningen idag. Både med tanke på vädret och att jag är så trött. Imorgon har vi däremot trääning och då hoppas jag detta ruskvädret har försvunnit!

Mer keso till folket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0