Med Mami & Sis♥

Idag har jag och Madde som vanligt ägnat hela dagen åt att plugga. Det börjar kännas som om vi aldrig gjort något annat nu! Bra eller dåligt vet jag inte riktigt..? Madde gick iallafall hem vid fem, sen åkte jag, mami & sis och handlade käk. Vi ska ha myskväll ikväll! :D Den innehåller andra chansen och halloncheesecake! Om vi hinner vill Agnes se "allt för min syster" också. Men vi får se, jag känner inte riktigt för en gråtar-kväll. Det borde verkligen stå "Varning ha ej mascara när ni tittar" Eller, " Tänk på att ha näsduken till hands".. För det är en riktigt snyftare. Men väldigt fin. <3

Jag tror det kommer bli en riktigt mysig kväll iallafall. Länge sedan det bara var vi tjejer hemma! ;)
Puss...!


Några sånnahär bitar till mig ikväll så kan det inte gå fel...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0