Nostalgi på högsta nivå...

Hola bolla! Idag har jag haft en kononers-dag på praon. Inga brännskador till skillnad från förra veckan... ;)
Jag har gjort massa pizzor, mackor & semlor... Jag trodde faktiskt inte någon sålde semlor längre, men om ni är sugna. kom till Da Matteo på Vallgatan! :)

Men även om jag tycker det är superkul att praoa så är det alltid lika gött att sätta sig på bussen/tåget och veta att man snart är hemma och kan slappa! Fast idag gick jag direkt hem till Madde från tåget, sedan gick vi hem till mig där vi nu pluggar för fullt... ;)

What about the rubrik? Jo, vi såg lite på OS- avslutningen och då var det en liten remix på en låt som jag lyssnade på som liten.. Jag kände mig tvungen att leta upp orginalet. Och efter en liten stunds letande har jag nu till min stora glädje hittat:  Bomfunk Mc's feat. jessica Folcker - Something is going on (crack it)

Lyssna och njut... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0