Oh My Header...

Jag tänker börja med att säga Godmorgon. Jag är jävligt trött, och jag hade faktiskt tänkt att sova läääääääänge. Vi har nämligen studiedag idag och sådana dagar måste man utnyttja rejält genom att sova läääänge! Men när jag lås och sov så sött väcktes jag av en stressad papi som ville ha ett busskort som jag lånat.. GAAH! Så det var bara att rusa upp och leta efter plånkan (elr snarare släpa sig iväg som en död zoombie..haha). När jag sedan kunde krypa tillbaka ner i sängen blev jag såklart vrålhungrig och jag kan verkligen inte sova ifall jag är hungrig. Det går inte! Sådär gick det med min sovmorgon. Inte riktigt som jag hade tänkt mig men det får bli en rejäl powernap senare... :)

Angående rubriken. Som ni ser är min header som jag har nu inte så vårig och fin, utan mer höstig.. Och den tiden är ju förbi.. haha! Men jag har inga fina nya bilder så jag måste göra ngt provosoriskt. För jag kan inte ha kvar den headern som jag har nu. Och vi har ju studiedag så jag har lite tid att sitta och försöka fixa en header som jag kan ha sålänge.  Men Nora och Joanna kommer sedan och då ska vi göra det som studiedagar är till för.. Usch, fy och blä. Vi ska plugga!

Men vi höres väl senare? Pussisar och kramisar!<3

Nora, förra sommaren vid Paddan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0