Trött på skiten!

Jag och Madde har ägnat hela denna fantastiska fredagkväll åt att plugga religion. Skiten tar ju aldrig slut!

Idag var ju den sista dagen av vår prao också, vilket är tråkigt men samtidigt skönt. Jag fick ett slags kort som jag kan fika på tolv gånger! Typ presentkort... :P Vilket är supernajs.
De sa att jag varit jätte duktig och bra praoelev.. :) Fast jag vågade inte fråga ifall det fanns chans till sommarjobb. Sen så behöver man nog en slags barista-utbildning för att få sälja kaffe och så. Det är ju kaffet da matteo är kända för...  Men jag funderar på vart jag ska praoa på nästa gång. Jag vill ju fixa ett extrajobb. Min kompis Madde fick extrajobb på Burger King nu när hon praoat där i två veckor. Men jag är verkligen ingen snabbmats-människa. Jag vägrar dessutom gå in på Mcdonalds. Även om det är där det är lättast att få jobb.

Några tips?

Nu ska jag och Madde iallafall lägga plugget och sidan och mysa till det med glass och One tree Hill. :D

Och vet ni en helt sjukt kul sak! Jag beställde andra säsongen av Gossip Girl häromdagen och den har nu kommit!!!!!!!! WIIIE. Can't wait till att jag kna börja checka den. Tyvärr finns det ingen möjlighet till det just nu men det ska bli snart. Väldigt snart! :D
http://www.svenskabunny.com/media/icon-current_series.jpg
Ulalala! Det finns ingen bättre serie än Gossip Girl!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0