Vad ska man göra?

Herre min gud vad jag är trött! Helt slut. Vet inte om jag skrev det förut men det var träningsmatch förut, och som tur var vart det hemma-match. :D VI vann med 4-3 även om det gick sådär för mig... Kände inte att jag fick ngt gjort. Aja, vi vann iallafall. :P

Något jag inte förstår är hur jag kan vara så trött. Jag har sovit i nio timmar och igår sov jag tio! Me hoppas jag vaknar som en piggelin imorgon. För jag hatar att vara trött i skolan, ingenting fungerar då. Man kan inte koncentrera sig överhuvudtaget. Därför ska jag försöka komma i säng i tid. Fast vi får se hur det blir med det eftersom Johan Falk är ikväll. Haha, jag tycker faktiskt det är ganska bra. Och det blir ju inte sämre av att Joel Kinnaman är en riktig läckerbit heller! ;)


Yummy!! Haha. (backslicken kan vi kanske diskutera men ändå..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0