Våffeldagen...*

Vem älskar inte våfflor? Svar: En person som aldrig smakat..

Idag är det, som ni kanske redan vet, våffeldagen. Jag är en äkta våffel-älskare och att äta våfflor idag är för mig ett måste! ;) Madde, jag och sis ska snart mysa till det i soffan och titta på filmen "Precious". Den gick på bio för ett tag sen, vet ej om den fortfarande går.. Men den är tydligen väldigt hemsk. Den handlar om en tjejsom väntar sitt andra med med sin egen pappa. Hon bor med sin mamma som kränker och misshandlar henne. En väldigt hemsk film alltså. Men jag hoppas ändå att det finns lite ljusglimtar i mörkret.. Skriver vad jag tyckte om den senare.. *

Back to våffelmakea-thinget! ;)
Frasvåfflor Receptbild - Allt om Mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0