Beställt! ♥

Jag vet inte om ni kommer ihåg detta. Men för cirka en månad sen visade jag två par skor från Nelly som jag blev väldigt förtjust i, här på bloggen. Ena paret har jag inte kunnat glömma sen dess. Men jag har väntat med att beställa dem för riktigt säker på att jag vill ha dem. Och nu ser jag att Kenza lagt upp dem på sin blogg. NOOOOO!! Tänkte jag, eftersom så fort någon stor blogg tipsar om exempel ett klädesplagg tar det typ två sekunder. Sedan är plagget slutsålt.

Men jag hade änglatur! Jag gick snabbt in på Nelly och såg till min lycka att de fanns kvar. Men jag har ju inte VISA på mitt kort så jag kan inte beställa på internet. Men när min syster kom hem frågade jag om jag kunde beställa dem på hennes kort.

Vet ni vad hon säger då? Hon frågar ifall jag vill ha dem i födelsedagspresent! jag fyller år ganska snart, 11 juni. JAAAAAAAA! Ville jag skrika men de kostar 400 kr och jag kännde att det var lite för mycket.. Men min älskade syster sa att det inte var nemas problemas! ♥
Nu är de på väg hem till mig, och jag är happy, happy, happy!! Tack älskade, syster-yster,I love you!!!♥

Äkta kärlek!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0