Dagens Favorit ♥

Åhh, snart börjar True Blood! Som jag längtat, och det har verkligen kliat i fingrarna att gå in och titta på programet i förväg... Men jag har hållt mig, och det är jag glad för, nu har jag ju programet kvar. :)
Förra veckans avsnitt slutade bajs-spännande, typiskt cliff-hanger. Så får man bara inte göra! Gaah! Aja, nu ska jag slänga mig i soffan och ladda! :)

Imorgon är vi tyvärr inte lediga. Men torsdagar är helt ok. Ajuste, imorgon har vi match. Och min fråga är: Hur fanken ska mina ben orka springa runt med en boll imorgon? Detta kommer inte att hända alltså! Hmm, vad finns det för nödutvägar? Det får bli kvällens kluring.. ;)

Puss och kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0