DAGENS ♥

GAAH! Jag är sååå hungrig. Bönorna tar sjukt lång tid på sig. Men medan de puttrar slänger jag upp dagens outfit. Och en liten sak som jag köpte för ett tag sen men som inte kommit upp här på bloggen ännu...♥

BTW, lägg märkte till den stora runda fläcken på mitt bröst på bild nummer tre... Ett tips: Sola inte utan solkräm, eller rättare sagt, var inte i solen för länge utan solkräm...Det blir inte snyggt och jag vill inte ha hudcancer om några år!


*Skjorta, fått av systers pojkvänn.. :)
*Halsband: Mango
*Jeans: Wesc

Detta är en slags "bustier" som jag köpte på BikBok för ngn vecka sedan.. Fin tycker jag!

Den ser ut som om de sitter väldigt tajt, men det ser bara ut så på bilden..
BikBok: 99:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0