Den som väntar på något gott... ♥

Haha, här har ni bilder! Inget speciellt, men nu när jag sagt att de ska upp då ska de fan upp också! ;)
Redo för bildbomb? Då kör vi!

Buffe!



Mums!


Haha.♥

Maja och Jessica, fina tjejer! ♥

Antionia, födelsedagsbarnet Nora och Karin

Någon som förstår vad Nora försöker förklara? Haha!


Vackra Madde, Antonia, du är osså vacker. Men vad händer? ;O haha

Haha, vi drack bara massor av saft.. Haha. Nejdå. Jag gillar inte ens saft.


Kakbuffe! (och jag menar kakbuffe inte kakbuffé)





Älsk & jag ♥




Haha, Nora. Skyll dig själv! ;)







En härlig avslutning på ett bildregn! ♥ Tack för en fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Nora

Haaha! Tack Signe ;) underbart.. Naj, du är underbar (: <3

2010-05-28 @ 17:00:02
URL: http://enmyrne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0