Det blev som det blev, när det inte blev som det skulle... ♥

Hej mina fina!
Rubriken stämmer ganska bra överens om hur min vecka sett ut hitills. Igår fick vi tillbaka våra deckare och det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag blev väldigt besviken. Så besviken att jag inte orkade vara kvar i skolan... Gick hem grät ut lite hos pappsen. Haha. Sedan åkte vi och tittade lite på moppe. Nu vet jag ungefär vilken jag vill ha! :)

Sen på kvällen maraton pluggade jag fysik och engelska. Jag hade prov idag i fysik, om magnetism. Skitsvårt. Och vi hade också inlämning i engelskan, The book about myself. Provet gick skit, och inlämningen blev väl ok. Jag är väldigt dålig i engelska. Men jag gör så gott jag kan!

Jag känner mig väldigt dålig övet att jag inte lagt upp bilderna från Noras knyt-picknik än men den kommer lite senare. Men sålänge kan ni ju checka in gårdagens outfit... ;) ♥




Jeans: cheap monday
Linne(kjol): H&M (gammal)
Armband, skärp: H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0