Du förstår inte...♥

Du förstår inte att jag blir ledsen när du använder en sådan hård ton. Du förstår inte att jag tar alla dina dumförklaringar personligt. Du förstår inte hur känslig jag är. Du får tycka att jag är överkänslig. Men det är sådan jag är. Jag analyserar och reflekterar varenda ord. Jag kanske misstolkar men jag vill inte behöva göra det. Om du nu inte tycker du gör något av detta. Så lyssna på mig nu, det är jag som tar emot skiten. Jag märker.
Ville bara att du skulle veta älskling. ♥

 


Kommentarer
Postat av: madde

Förlåt min finaste vän, jag ska tänka mig för. Jag ska verkligen försöka, det lovar jag! ♥

2010-05-28 @ 17:53:04
URL: http://madeleinesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0