Farfar 80år...♥

Japp, så vart det! Igår hade vi ordnat överraskningsfest åt farfar som fyllde 80 år. :D

När han kom och såg alla människor blev han helt chockad. Men glad, haha! Vi hade bjudit dit hans bror och syster och med släkt och vänner där till. Vi åt gott, förrätt, huvudrätt och dubbelefterrätt. Maten lagade min bror och kusin Erik och Anton. Men tårtorna gjorde farmor. :)

Under kvällen höll många väldig fina tal. Och vi som är barnbarn till farfar, alltså kusiner med varandra. Spelade en låt. Agnes (min syster) spelade piano, mina kusiner Vincent och Alfons spelade gitarr (vilket de är grymt duktiga på) Kusin Anton spelade trumma och slutligen jag, kusin Elin och kusin Julia som stod för sången. Det gick jätte bra och vi fick spela den två gånger om! ;)

När vi kom hem, vilket var vid två någongång var jag helt slut! Men det var så roligt att se farfar så glad! Det förgyllde kvällen! ♥

Nu under morgonen eller förmiddagen har jag suttit och skrivit lite på min deckare. Det är en liten bit kvar nu. Hoppas jag hinner klart den idag. Eller det måste jag i och försig... För jag måste hinna färdigt med geografiarbetet som jag knappt börjat på än... Båda ska in på måndag! Ohhh snälla gode gud! Låt inte måndagen komma! Detta blir  seriöst min undergång.

Här kommer lite bilder på min outfit igår. Helt enkel och tråkig. Men jag har verkligen inte haft någon tid till att tänka på kläder, så då fick det bli ett säkert kort. Den lilla svarta!




På benen hade ja superfina nya strumpisar från lindex. Genomskinliga strumpebyxor med små hjärtan på. Men de blev tyvärr hål i dem... :( ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Du är så fin Signe!

2010-05-16 @ 15:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0