Fixi-trixitajm ♥

Jag och min fina vän Nora ska ha en mysig sommarmiddag för att fira våra födelsedagar.  Den är bara för våra närmsta vänner. Det kommer bli så mysigt! Eftersom det är ganska få som vi har bjudit in känner vi att inbjudningskorten måste ut i tid. Så att det inte blir att många inte kan komma oså... Så just nu håller vi på att pyssla med dem. :) De komemr bli superfina!

Åh, jag längtar!



Nora är en av mina äldsta och närmaste vänner. Vi har gått igenom mycket tillsamans om man säger så. Vi har bråkat, och ibland har jag tänkt onda tankar. Men äkta vänner står ut med varndra i vått och torrt. Och jag tror och hoppas att vi alltid kommer vara vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0