Godmorgon FRIDAY ♥

Sista dagen av skolveckan idag! Det känns fantastiskt, samtidigt som jag vet att jag kommer behöva plugga större delen av helgen. Men om jag tar allt i sin ordning så ska det nog fixa sig. Igår hade jag ett litet breakdown här hemma. Plötsligt såg jag verkligen hur mycket plugg det är kvar och att det inte finns tid till att göra allt. VIsst jag kanske inte pluggar VARJE gång jag har lite tid över. Men jag tror inte att det är något som funkar i längden.

Idag har vi faktiskt en ganska så slapp dag. Engelska, lunch, musik och teknik. Teknik är i och försig aptråkigt men aja. Vi slutar iallafall vid 14.00 så det är okej. Sedan har jag inga speciella planer för ikväll, vilket känns väldigt skönt. Jag behöver nog jobba lite geografin och kanske skriva lite på deckaren... Men vi får se. Det blir nog bara en härlig "hemma-fredag" med mys åså. :)

Nu måste jag kila, puss & kram ♥♥

Kommentarer
Postat av: maddie♥

Du är så fin min älskling! Lots of love :) ♥

2010-05-07 @ 15:14:42
URL: http://madeleinesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0