Godmorgon ♥

Hej på er...♥
Imorse när jag vaknade och tittade på klockan så tyckte jag att den var 10.00. Så jag tänkte, varför vaknar jag såhär tidigt?  Jag ville sova ut.. MEn sen när jag gick upp för att göra frukost såg jag til min förfäran att klockan inte alls var tio, utan NIO! Stor skillnad! Det kändes då med ens ännu segare... Aja, får bli en blundis lite senare!

Gårdagens match gick bra, vi vann med 1-0. Det var dock lite tråkigt väder och jag var inte super pepp. Men det var helt okej ändå. Det regnade trots allt inte!

Dagens planer. Först ska jag plugga lite, sen städa rummet och hallen. Sen plugga lite till. Och eftersom vi ska på överraskningsparty ikväll är det nog dags att göra sig iordning där någon gång.

Vad ska ni göra en fin fredag som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0