Godnatt ♥

Godkvällis!
Ingen bloggning idag. Hann helt enkelt inte med det innan jag slängde mig på bussen in till stan. I höst är det skolval och på vår skola ska elevrådet ha lite extra ansvar. Så jag och en kille som också sitter i elevrådet åkte till stan med en lärare för att gå på ett informationsmöte om detta "skolval".

Efter det mötte jag upp sötaste kusin vitamin, Helena. Vi strosade runt lite, åt goda grova scones på espressohouse. (Jag hittade examenklänning och bikini, visar imorgon) Sen åkte vi hem till henne, åkte upp till stallet där hennes häst står. Hon ska tävla imorgon så vi var bara ute på en liten kort sväng. Sen fixade vi och putsade honom (hästen) så han blev blank och fin! :)

När Peppe, som hästen heter, var färdig putsad så åkte vi hem och myste framför tv:n med dipp, morot, gurka, ost och kex m.m. Mumma! Jag blev dock jäkligt mätt, menmen. Hennes tävling börjar tidigt imorgon så jag åkte hem någon gång vid halv tio-tio. Sen gick jag ut på en promenad med Nora. Och nu ska jag nana!

Där har ni min dag i ord! :)

Moí and Helena ♥

Kommentarer
Postat av: nadia

gud var köpte du den snygga klänningen signe?!

2010-05-22 @ 21:59:00
URL: http://nadiafantini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0