Härliga, underbara väder ♥

Åh herre min skapare alltså! Jag var nära på att smälta bort när vi vandrade omkring på Göteborgs gator idag. Såååå sjukt varmt! Underbart! Men jag tycker det är lite jobbigt med den kvava luften så, bort med den. Sen är vädret perfetk! :)

Jag och Tove var som sagt på jakt efter presenter. Och vi hittade och fångade finfina saker! :) Jag blev tyvär väldigt ledsen när jag fick reda på att en klänning jag vill ha är slutsåld.. :( Jag tror att den finns kvar på hemsidan fortfarande men jag hade velat se hur den såg ut i verkligheten, innan jag beställde den! :( Jaja, live goes on.

När jag kom hem gjorde jag iordning sallad till mig och mami.♥ Supergott blev det! Det kan nog inte bli annat än gott när man har i, bebistomater, mozarella, paprika och avocado! Lite citronolja och basilika på det, mums! Tyvärr hade vi ingen färsk basilika men man taver vad man haver...

Nu är det dags för lite plugg. Så jag säger, Hej sålänge! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0