Here we go...again ♥

Nu var det dags att röra på sig igen. Denna gång är det inte orientering utan fotboll det handlar om!

Känner mig docl lagom seg i benen, men vem vet. Det blir kanske bättre om jag springer lite? Efter träningen blir det myskväll med sisypisy! ;) Vi är själva hemma ikväll och imorgon har jag studiedag! GÖÖÖTTT!

Upptäckte dock till mitt förtret att min Fysikbok ligger kvar i skolan. To bad...! För er som vill veta har jag slösat bort hela denna underbara dagen med att sitta och glo framför datorn. Läst bloggar, vart inne och tittat på h&m, klickat runt på Facebook och bdb... Ni vet. Faan vad datorer tar tid alltså! Och jag har inte hunnit läsa några bloggar alls, nästan, de senaste dygnen så jag behövde uppdatera lite extra idag! ;)

Fast en sak har jag faktiskt gjort, som inte inkluderar datorn. Jag har fixat naglarna lite smått sådära! Ett rött fint lack fick det bli denna gången! Nu hoppas jag att den längd jag kämpat upp håller sig ett tag. Och när alla är långa och fina ska jag ta och måla franisch manicyrisch! :)

Smell you later!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0