♥Home-made trerätters♥

Jag och Nora tog tio bussen in till stan imorse.. På bussen träffade vi Madde och Emma. Kul! :)
Nora hittade massor av fint.. Men jag har varit helt död, och mådde as kasst i stan så jag var nog inte ett jätte roligt sällskap. När vi äntligen kom hem var Nora också död så vi gick och la oss, i en timma! Haha, så jäkla gött vart det!

Ikväll ska vi som sagt mysa tilld et lite extra med terrätters och lite hemmaspa. Det ska bli sjukt mysigt, och framför allt skönt att bli en människa igen. Känner mig hyfsat skabbig. Här kommer kvällens meny!

Förrätt: Vanlig hederlig CAPRESE (Mozarella & tomat, med färsk basilika)
Huvudrätt: Mustig morotssoppa med bröd
Efterrätt: Kladdiga chokladmuffins med nötter, toppade med grädde och hallon

Nu ska jag börja med förrätten, den går på fem minuter. Och tur är väl det för jag är hungrig som en varg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0