I'm freeeeeeeeeeeeeee...

Hello gorgeous!

Underbart, härligt med att vara ledig från skolan idag. Känner verkligen att jag behöver det! Och även om jag egentligen behöver plugga tänker jag skita idet! Bara för idag. För de senaste veckorna har jag pluggat varje dag flera timmar om dagen. Jag orkar och tänker inte göra så idag då jag är ledig!

Istället tänker jag avnjuta en dag på stan med Tove-Love. Vi ska båda på jakt efter lite födelsedags presenter! :)

Men innan jag åker in till stan för att möta Tove ska jag gå ut och gå en promenad! :)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Kjelljessica

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-07-06 @ 07:42:43
URL: http://kjelljessica.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0