Lördag ♥

Åh, jag önskar att solen kunde lysa på en blå himmel när jag tittar ut genom fönstret. Istället öser regnet ner för en grå och trist himmel. Jag önskar att jag bara kunde vara hela helgen och vara fri att göra det jag vill och känner för. Istället är hela helgen uppbokat av plugg och fotboll. Jag önskar att skolan var över, att sommarlovet var här och att man kunde glömma allt som har med skola att göra i några månader. Istället är det några olidligt långa veckor kvar och innan sommarlovet börjar har vi så mycket i skolan som gör att det för mig känns som om sommaren är far far away...

Jag önskar att jag lunde sitta här och skriva om hur lycklig jag är och hur roligt jag tycker mitt liv är just nu. Isället har jag bara kännt mig trist och tråkig de senaste dagarna vilket spelat ut en storl roll här på bloggen. Vilket jag är ledsen över, ingen vill väl läsa om att någon bara klagar över sitt liv eller hur mycket plugg någon har...

Förlåt...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0