Måndag ♥

Idag är det 17:e maj. Det känns helt sjukt. Allt har gått så fort. Hela året menar jag då. OM tre veckor är det sommarlov. Sen börjar fucking höstterminen. Jag börjar nian! HELT SJUKT! Om ett, bara ett år går jag ut nian och ska börja gymnasiet. Helt obegripligt! Jag får lite panik när jag tänker på det faktiskt. I hela mitt liv har jag gått på samma skola. Dag ut och dag in. Men om ett år är det slut, jag har lite separationsångest... :(
Om man kan ha det med en skola?

Aja, nu ska jag berätta om min underbara dag. Den började redan igår när jag sat och maratonskrev klart min deckare. Från klockan tre på dagen till tolv på natten. Egentligen skulle jag då fortsätta med geografin men jag pallade inte. Men sen kunde jag självklart inte somna.. Klockan slog ett på natten, det var stekande varmt och jag fick panik. Så sammanlagt har jag sovit högst feem timmar inatt...!

Min lärare är så snäll så jag får mejla mitt geografi-arbete till honom ikväll istället. Eftersom jag inte hunnit klart. Jag känner mig verkligen misslyckad, men jag har inte hunnit. Jag har försökt och jag har pluggat massor. Men jag har inte hunnit. Så vad ska jag göra? Tacka för förstående lärare!

Men pga av sömnbrist är jag inte superpigg just nu. Därför ska jag powernapa nu och sedan är det dags för turboplugg!

So long sweetipie!  ♥


Haha.. insektsvarning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0