Måndag ♥

Okej nu ska jag inte skriva några konstiga och onödiga bortförklaringar som gjort att jag inte varit vid datorn en enda gång under helgen. Jag har helt enkelt gjort annat! Bland annat spelat match och vunnit med 12-0.. Varav jag la två.. :D Jag spelar höger back för er som vill veta. Senast jag la mål gick jag nog i f-10... Haha! Och att vi vann med 12-0 förklarar att vårat motstånd låg på en ganska låg nivå. Vilket var skönt! Ibland är man inte sugen på att spela, och inför den matchen var jag så osugen man kan bli! Men när motståndet vart som det var så tyckte jag det blev lite roligare.

Idag har jag som vanligt gått till skolan. Vi hade matteprov första lektionen och jag kom inte försent! (stolt)
Dessutom gick det riktigt bra, eller det känns så iallfall! :)

Här har ni en dålig dagens outfit, men jag hade ingen som kunde ta kort och det blev så krångligt med självutlösare.. Så kan det gå ibland. ♥


Det finns dagar utan entusiasm, idag hade jag en sådan dag! ♥

Vit tröja: Ginatricot
Hood: H&M
Jeans: Levis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0