No disciplin... ♥

Vad händer? Jag skulle plugga hela dagen men har inte fått ett skit gjort! Jag har lagat mat och spenderat tid vid datorn. INTE BRA!!! Gaah, ibland blir jag så arg på mig själv. Annars har jag haft en bra dag. Började dagen med supergoda grova scones med blåbär och hallon som jag och Madde gjorde på hemkunskapen! :)

Haha, jag kom på en ska jag måste säga. Det var helt sjukt. När jag och Nora började traska hem haglade det som om himlen skulle ramla ner! Jag trodde seriöst att jordens undergång hade kommit...sjukt! Men som tur var lever vi än och jag hoppas att jorden kan tänka sig leva ett tag till...

Har ni haft en fin dag?


Sötnos och jag, tyvärr var hon lite snorig idag. Hoppas hon kryar på sig tills imorgon!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0