Nuuuu är det vår, ja vår igen... ♥

Så gick en låt vi alltid sjöng på fritids när jag var liten. Min dåvarande favoritlåt. Haha.

Idag har jag varit hyfsat duktigt faktiskt. Medans jag satt och sola på Noras balkong räknade jag massa matte och läste på kemin. Men solen gassade så nu är jag helt röd på bröstet. Bra där Signe...

Sen när jag skulle gå upp och titta på fotbollsmatchen blev jag som vanligt försenad, men det spelade inte så stor roll. Tyvärr förlorade de med 5-4. Surt eftersom de ledde med 4-1 i halvlek, jag undrar vad som hände? Aja, jag hade iallafall mysigt med Emma som jag träffade uppe vid planen. Förutom att vi höll på att frysa arslet av oss, det var ju inte alls lika varmt där som hemma?♥

Egentligen ska ju jag på poweryoga nu men jag vet inte om jag pallar.. Fast jag har inte några egentliga skäl till att inte gå. Men va fanken. Det är bara att gå dit och göra det!

Nu kör vi latmasken Signe... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0