Picture ♥

Hallojsan! Kom hem från skolan för en stund sen. Nu har jag käkat lite, funderar på att värma lite tevatten. Orkar jag det? Njaa.. Haha. Nu måste jag skärpa mig! De senaste veckorna har jag varit så jävla lat känns det som. Jag har inte varit på poweryogan på flera veckor nu. Det är pga av mycket plugg åså men ändå! Igår hade jag alla chanser i världen att gå på yogan men istället tittar jag på när herrarnas b-lag spelade match. Det var i och försig mysigt att umngås med kompisar och vi hade kul. Men jag menar. Jag skulle ju på yoga? Åh, jag blir så trött på mig själv! Det måste ske en förändring. Nu.

Nu till något helt annat. Under helgen tog jag massa fina bilder. Eftersom det liger precis vid havet är allt så vackert och man vill bara ta bild efter bild! Jag har tagit så många bilder. Därför blir det en del 1 och en del 2.


Del 1
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0