Resumé ♥

Är det någon vaken? Det är kanske inte så sent men många ska väl upp tidigt.. Lyckliga jag har faktiskt lite sovmorgon! :)

Det blir inegn vanlig dag för min del imorgon. Vart fjärde, då vi har val, har även alla skolor val. Alltså skol-val. Det är väl för att undersöka på vad man som ungdom skulle rösta på i nuläget, exempel miljöpartiet, vänsterpartiet. Och imorgon ska jag och en till kille som sitter i elevrådet med mig, plus en lärare, på informationsmöte om detta "skol-val". Därför slipper jag alla lektioner under dagen!! :D

Vi ska vara i Göteborg, vilket passar utmärkt då jag ska träffa min älskade kusin Helena sen efter. Det blir en liten tripp på stan, sen bär det no hem till henne för lite mys åså! Länge sedan jag träffade min sötnos!

Om jag ska resumera den här dagen så får den 3/5-hjärtan. Jag har varit alldeles för trött, det har regnat och varit kvavt och det har åskat i massor! Matchen gick helt ok, dock är jag inet nöjd över min insats. Men man kan inte alltid känna sig på topp, det finns up and downs hela tiden. Men det som ändå gjorde at dagens blev helt okej var ju först att jag träffade min underbara bästis i skolan. Sen att min ÄLSKADE SKOR hade kommit, och att lovely syster var här en stund. Nu är hon dock hemma hos sin boyfriend igen... :(

Nu ska jag avsluta detta innan jag börjar prata alltför mycket i nattmössan. :)
Vi höres tomorrow! Sleep tight (in the night, höhö) ♥


Hahaha, bästa bilden på mig och Helena! :) ♥

Kommentarer
Postat av: madde

Det var kul att träffa dig också bästis! Om det nu var mig du menade ;) ♥



Haha, du kan ju lägga in ett god ord om mig till din kompanjon imon :) HAHA ♥

2010-05-20 @ 23:50:00
URL: http://madeleinesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0