Running in the forest... ♥

Åh hej och hå!
Jag är helt färdig alltså! Helt slutkörd, i'm lika a zombie... Här kommer den lilla andledningen. Idag har vi frilufsdag (stavning) Och vi skulle orientera i skogen. Vilket jag tycker är ganska kul. Detta är något vi gör varje år. Sen när man är klara får man korv, festis och en frukt.. Om man inte är som jag, vegeterian. För min del blev den frukt och festis. ;P

Jag och Madde sprang tillsamans, och några andra killar hängde på. :) VI sprang nästan hela tiden faktiskt! Banan var ca 5 kilometer.. Inte så lång. Men om man gjorde som vi gjorde och gick fel.. Så blev det lite längre. En jävla omväg blev det. Innan låg vi före alla, men då hamnade vi på efterkälken.. Bajsigt läge.

Men vi kom i mål och hittade alla kontrollerna så vi är glada ändå!! :) Och att det är så fint väder gör bara saken bättre. Och kära människor, vet ni en sak. Jag har gått cirkus 12 000 steg idag! Och klockan är bara runt ett. :)
Gött jobb!

Dock är jag ganska mör i benen så jag ser inte fram emot fotbollsträning ikväll. I'm going to die or something!

Idag är det inte någon fancy outfit om man säger så.. Jag brukar inte springa i skogen med sandaler och kjol.. Istället blev det träningsoutfiten från topp till tå! ;)
Here it comes, and enjoy!


Nike from top to toe..♥

HAHAHAHA!

Ännu mer HAHAHHA!!

Alien....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0