Sista resan innan vi skiljs åt... ♥

Hej igen. Just nu sitter jag och skriver på min så kallade deckare som ska lämnas in om exakt en vecka! Den är cirkus halvfärdig... PANIK!!

Men det ska nog gå bra? Aja, Den ska heta " Sista resan innan vi skiljs åt" och den ska handla om klass 9B som åker på klassresa. Där händer det mycket oväntade saker... ;)

Men det är så himla segt att skriva när man inte har lust... Men kanske bättre än att inte skriva alls? Nej, nu ska jag nog återgå till min fantastiskt roliga deckare här, nu vet ni ju vad jag fördriver tiden med! ♥

Hoppas nu har det roligare än jag...


Haha, jag blir alltid på lite bättre humor när jag ser på denna bilden.

Kommentarer
Postat av: madde

hehe, och jag är stolt fotograf! :D <3

2010-05-10 @ 21:44:41
URL: http://madeleinesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0