Söndag ♥

Gårdagen var mys, först pluggade jag lite om Finland och skrev lite på deckaren (över 32 sidor nu) Sedan kom Henrik och Madde och väldgästade mig. Trevlig värre! :)

Henkebenke stack hem pretty early, men Maddisen sov här hos mig! ♥ NU ska jag skriva klart deckaren medan Madde surfar omkring här on the internet. ;)

Här kommer fler bilder från farfar 80år:

Vackra, älskade systeryster ♥

Pussilypuss!

Haha..

Haha lilla farfar blev chockad..♥

(teaterfolk alltså..)♥

Längs till vänster kusin Vincent, sen kusin Alfons.. Sedan massor av annan släkt! :)

Förrätt. MUMMA! Accept the rom..





Vackraste syster! ♥



Det blev lite för mycket tårta för min del.. Men gott vare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0