Sunshine rules! ♥

Solen skiner Blommorna luktar ljuvligt. Det är hur varmt som helst. Livet är underbart. Idag har jag, Mami och Papi vart en liten sväng i Borås. Jag brukar aldrig vara där, om jag ska shoppa eller så åker jag alltid till Göteborg...  Men mamma skulle köpa en present på vävkompaniet så jag och pappa hängde på. Vi tänkte åka och titta lite på moppar. Men alla moppe butiker var stängda pga pingst! Så himla tråkigt. Aja. Det kommre fler chanser. Jag fick iallafall tag på en ansiktscream och ett par tajta springbyxor från Nike. :)

Nästa vecka har vi två inlämningar och två prov. Inte jätte kul. Men men! Sedan är allt över, för iallafall två månader. Det gäller att lägga i den lilla sista växeln nu och så kan man vara stolt och kunna slappa med gott samvete sen. Men nu när det är så fint väder vill man ju bara vara ute ochnjuta, inet sitta inne och plugga hela tiden. Jag skulle egentligen plugga ikväll med min fina vän Nora fyller 16 idag så vi ska ha mysig knytpicknik med några tjejor. Så enda plugg chansen är typ nu... Blä!

Jag kan kanske ligga och sola och läsa fysik samtidigt? Orkar man det? I give it a try. ;)

Här kommer dagens outfit. Den byts dock snart ut till min nya bikini! :)♥
vad tycker ni, är bilderna material till ny header kanske?





Jeanstreggins: Monki
Linne(kjol): Indiska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0