The Answer Is Blowing In The Wind...♥

Tjollaballu!
Innan jag börjar skriva måste jag bara berätta en sak. Jag är så himla stolt över nära vän till mig. Jag är så beundrad över hennes mod som krävs för att göra det ho gjort. Och nej, hon har inte hoppas bungy-jump... :P
Hon gick fram till killen hon är kär i och sa det till honom, face to face. Det är något jag aldrig skulle våga göra. Men hon gjorde det och jag tror inte hon ångrar sitt val. Jag vet att du kommer läsa detta sötnos så. Älskling I am so proud of you.

Okej nu till annat än kärlekstrubbledubbel... Var det någon mer än jag som var nära på att blåsa bort idag? Herregud, det är ju storm ute typ. Vart kommer alla vindar ifrån liksom? Ibland kan det var lite gött med ljumma små mjuka vindar. Men inte några ruskiga som förstår det som en gång varit en frisyr-.-

Och jag avundas er människor som nu ser fram emot en fri helg. Som tänker umgås med kompisar och ha kul. Istället kan man ju göra som jag. Tillbringa hela helgen med plugg och fotboll...Vad säger ni, ska vi byta?♥


Kommentarer
Postat av: madde

Haha, kär och kär, men jag gillar honom en massa :)

du är så fin, min pärla <3

2010-05-07 @ 17:11:55
URL: http://madeleinesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0