Tisdag 2010-05-06 ♥

Tjenaretjenare! Vilket underbart väder vi har idag! Det är äntligen tillbaka. Och jag hoppas det stannar ett tag. Fantastiskt att träna i detta väder också. Men det är lite deprimerande att jag måste sitta inne och plugga vid datorn... Jag vill ju sitta ute och sola! HALLÅ!

Egentligen hade jag tänkt såhär, strunta i att sola Signe. Du vet att du måste plugga. Du vet att du kommer få panik, och du vet att om du solar kommer du bli trött inför träningen. Men såhär blev mina handlingar. Nära jag kom hem från skolan möttes jag direkt av Tove som bjöd upp mig på sin balkong till att sola. Jag svarade " Jag har massa plugg". Då sa hon men kom upp en liten stund bara... Lätt övertalad som jag är gick jag upp en stund. Why, why? NU sitter jag här framför datorn helt slut av solen och har inte pluggat ngt! VARFÖR?

Men jag kan ju säga att det lönade sig lite att sola. Jag satt där högst i 40min och nu har jag fått värsta randen. Okej, lite överdrivet kanske men jag har iallafall fått färg!

Ni ser kanske inte så jätte tydligt på bilden..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0