Underbara långhelg... ♥

Jag är en usel bloggerska! Men egentligen, hur kul är det att läsa om hur dåligt det går med mitt plugg hela tiden?
Därför har jag valt att inte skriva något. Bättre det än att skriva bara för att tänker jag...

Men är det inte helt underbart med långhelg? Ledigt från skolan både idag och imorgon. :)
Och tur är väl det, eftersom två stora arbeten ska in nu på måndag. Jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas men jag får väl helt enkelt låsa in mig här hemma hela helgen och maraton-plugga natt och dag typ. Förutom ikväll för då har jag match. Och inte imorgon kväll heller. För då ska jag på överraskningsparty! :)

Samling till matchen är inte förrän klockan 17.00 så jag har några timmar kvar att plugga på. Och så har jag såklart hela dagen imorgon, hela lördagen och delar av söndag. Det kanske går bra ändå?

Vi får se... ♥


Gammal bild, min 14-födelsedag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0