Underbara söndag ♥

Åh, jag brukar vanligtvis hata söndagar. Men den här ser ut att bli toppen! Igår hade jag och Nora supermysigt, vi åt jätte god mat och hemmaspat blev jätte lyckat. Kanske lite för sent satte vi på en film, den utspelade sig 2019 alltså i framtiden. Då var nästan alla vampyrer och det fanns bara 5% människor kvar. Deras föda började alltså ta slut och de behövde hitta något som hindrade alla från att dö.

Jag tyckte filmen var ganska kass. Bara massa slafsiga blod-scener och jag förstod inte meningen med filmen..? Aja, ni som vill se den here is the title: Daybreakers

Tillbaks till idag. Pga att vi satte på filmen sent bumsade vi i säng lite för sent. Nora säljer nämligen GT på helgerna och jag tänkte att det vore trevlig att hänga på. Men det jag var inte riktigt lika pepp när klockan ringde klockan åtta imorse.. Men det vara bara att bita i det sura äpplet! Och när vi väl var ute och cyklade i det underbara vädret kändes det väldigt bra. När vi en timma senare kom hem gick vi ut på en promenad med Noras mormor och morfars hund som de passar. Resten av dagen ska vi plugga på hennes balkong i solen. Men vid fyra ngn gång ska jag åka och titta på match. Och sedan som avslutning på veckan, poweryoga!

Jag tror på en riktigt bra söndag och jag hoppas nästa vecka kommer bli hyfsat bra, jag tänker iallafall inte låta min förkylning hindra mig från att gå till skolan mer. Det har verkligen varit skönt att vara hemma men jag blir så stressad av att inte gå till skolan. Man missar så sjukt mycket. Därför går jag hellre till skolan än att vara hemma...♥

Nu väntar Nora på mig.. Vi höres later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0