10 oktober 2010 ♥

Hann inte skriva något i morse. Det var för att jag var tvungen att plugga på historian. Jag missade nämligen det senaste historiaförhöret. Det var fredag innan lovet. Så jag och några andra som heller inte gjort förhöret fick göra det idag. Kul. Men det gick bra. Tror jag iallafall. Sånt vet man ju inte förrän man får tillbaka resultatet. ;)
'
Jag har inte gjort något speciellt sen jag kom hem från skolan. Typ ätit mellis åså. Men annars har det varit en bra dag. Förutom när jag var nära att svimma på fysiklektionen. Gah. Jag var så jäkla trött. Fick värsta dippen, helt plötsligt, bara sådär. Men om vi bortser från det så ja. En bra dag helt enkelt.
'
Tänkte racer-plugga en liten stund nu. Så att jag har det gjort liksom. Så gött att slippa tänka på det sen ikväll. :)
Pappas ylletröja åkte på så fort jag steg innanför dörren. Mysigaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0