1:a Advent ♥

Jag har trots mitt starka motstånd och icke godkännande tankar drabbats av förkylningens sjukdom. Fram tills denna släpper sitt tag om mig vill jag bli kallad för Signe Kurera. Haha!
'
Någon vila finns tyvärr inte på varken tapeten eller kartan. Mitt rum behöver städas och samtidigt få lite jul- och adventskärlek. Därefter ha jag lovat att städa vardagsrummet. Å du onda städgud som låter mig lida på detta sätt! Fast i första prioritet ligger ändå att jag måste börja skriva på bokrecensionen av Jane Eyre. Jag läste precis ut den 547 sidor långa bok som till största del har handlat om gåtfyllda och obegripliga dialoger. Men någonstans där emellan tycker jag ändå om den. Det känns bra att jag nu kan säga: Jag har läst Jane Eyre.
'
Tror att detta var allt från mig.
Puss
Lilla sjukling där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0