Godkväll...♥

Whaa. Jag blir så irriterad på föräldrar ibland. Liksom jag sitter med daotrn i köket och chattar när pappa säger att det börjar ett program som jag nog tycker är kul. Jag svarar att jag bara ska logga ut och säga hejdå åså. Sen så tänkte jag att jag faktiskt kan chatta samtidigt som jag tittar på tv-programmet. (my misstake)
'
När jag kommer in i vardagsrummet med datorn har pappa hunnit påminna mig två gånger att skynda mig stänga av datorn... Varför så sjukt stressad tänker jag? Men aja. jag går in i vardagsrummet men datorn och han undrar direkt hur lång tid det kan ta att stänga av en dator. Jag bara: Men jag ska ju säga hejdå. Så när jag väl sagt hejdå och precis ska stänga av datorn slår han bara igen den. Då får jag ryck! Vafan. Jag hade precis stängt av den. Slappna av för helvete! (självklart så svor jag inte åt honom så, men i mina tankar...)
'
Sen så säger han att jag inte behöver se på programmet om jag ändå inte är instresserad. Men jag var ju intresserad. Men jag vill inte sitta där och känna mig arg eller? Kan man inte bara chilla lite och inte brusa upp sig inför allt. Jag skyndade mig faktiskt så mycket jag kunde. Och jag erkänner att jag ibland kan sega och vara långsam. Men nu skyndade jag mig verkligen. Eftersom jag ville titta. Men nu har jag totalt tappat lusten. Han kan se på det där programmet själv om han tycker det är så jävla kul. Så tråkigt när det blir sådär.
Föräldrar alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0