HAJARU?!♥

Godnatt alla tindrande stjärnor där ute!!
Vet ni vad som hände förut? MIN MADDYPADDY ringde från Spain!! Den lillla loppan är i Spanien och göttar sig medan en annan är deprimerad här i Sverige... Men iallafall. Det var jättekul att hon ringde! Så länge sedan som vi pratade liksom!! Ni får tänka på att vi vanligtvis ses och pratas vid varje dag...
'
I morgon ska jag ta tåget hyfsat tidigt inte till stan. Mest för att träffa en kompis som jag inte träffat på evigheter. Hedvig heter hon. Men innan jag möter upp henne ska jag träffa min bror en snabbis. Jag ska ta med mig lite saker som han ska få. Tror det är kläder som han ska låna av papi för någon maskerad... :)
'
Jappjapp! Ni får söve så gött!
Me and sis from The halloween party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0