Hutter-butter ♥

Efter flera veckor, ja månader av stress så har resultatet blivit att jag glömt av hur man kopplar av. Efter två dagars chilldagar är jag fortfarande inte lugn i knoppen och kroppen. Rastlösheten har drabbat mig. Enda sen jag kom hem har jag dessutom frusit som en liten istapp. Efter att jag tagit på mig tre tjocka tröjor, mjukisbyxor, tjocka sockar och halsduk, efter att jag bäddat ner mig under två filar och endast koncentrerat mig på att få upp värme så har jag äntligen blivit varm. Inte i fingerspetsarna men där är jag aldrig varm. Däremot kinderna haha, dem är rosiga som små röda rosor! Jag är knallvarm i ansiktet men inte i fingrarna. Varför? En gåta som jag väljer att inte fördjupa mig i.
'
Jag bara cirka hundra sidor kvar av Jane Eyre och det skulle vara riktigt härligt att läsa ut den redan ikväll. Men ni får ha en riktigt mysigt kväll. Vi hörs väl som vanligt imorgonbitti!
Kööss!
Tre varma bilder tagna i badrummet! Fyndigt!

Kommentarer
Postat av: Armanjuni

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-15 @ 11:35:51
URL: http://armanjuni.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0