I mitt huvud ♥

HAllooooj bloggen! (det där lät oehört töntigt men vi struntar i det...)

Gårdagen blev jättelyckad. Jag tror nästan alla hade superkul. Maten var god och lite senare på kvällen röjde vi på dansgolvet... Haha. Fan va det är kul att dansa alltså. Verkligen underskattat!
Jag, Aggy och och Madde slaggade hos Anton. Vi orkade inte gå hela vägen hem... Jag vaknade med världens nackspärr och något som behöves knäckas i i nedre ryggpartiet. Måste legat jävligt konstigt. att mitt huvud kändes som en stor cementboll gjorde inte saken bättre. Men jag mår fan bra ändå alltså! Efter några koppar te, kladdkaka och nybakat bröd med ost på kan man inte annat än må bra! ;)
Fick panik imorse då jag inte visste om vi fått med oss mamma och pappas kamera hem. Vi fick låna den efter många om och men. Vi lovade också att vi skulle ersätta den om den försvann... Jag slängde ut allt som fanns i väskan och letade i alla våra kassar m.m. Men jag kunde inte hitta den. Nu vet vi vart den är och att den är i säkert förvar. Skönt. Det löste sig det med! :)
Bilder kommer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0